Äntligen fredag!

I kväll är det "Open by night" i stan. Därför tänkte mamma, jag och Shenzi göra en runda på stan och socialträna lilla madame. I och med att vi promenerar fram och tillbaka slår vi två flugor i en smäll eftersom lånigsen då är avklarad!

Antingen senare ikväll eller någon gång imorgon tänkte jag baka kladdiga brownies med cookiedough, det beror på hur sugen jag känner mig ikväll :) Christine ville baka på söndag, men jag har gått och tänkt på receptet hela veckan, så jag tror inte jag kan vänta så länge...

Annars då? Tja... Jarkko och jag har nu sett färdigt på den femte säsongen av Desperate housewives och väntar nu bara på att den sjätte ska komma ut. Det lär väl dröja ett tag kan jag tänka mig. J har fått låna Shutter Island av en arbetskompis och det betyder filmkväll och mys i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0